ΜΑΥΡΟΣ ΠΗΤ

Όταν τα χρόνια περνούν γρήγορα, σημαίνει ότι περνούν ευχάριστα!

petros_cool Μαύρος Πητ
Αθήνα
Το προφίλ μου


Επί προσωπικού: Petrosmats@yahoo.com


PERSONAL TWITTER STATUS:


ΣΕΛΙΔΕΣ:

  • *ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΠΗΤ*
  • *ΟΙ ΜΕΛΩΔΙΕΣ ΜΟΥ*

ΑΡΧΕΙΟ ΘΕΜΑΤΩΝ:

  • Φεβρουάριος 2010 (1)
  • Ιανουάριος 2010 (1)
  • Δεκέμβριος 2009 (2)
  • Νοέμβριος 2009 (6)
  • Οκτώβριος 2009 (7)
  • Σεπτέμβριος 2009 (1)
  • Αύγουστος 2009 (1)
  • Ιούλιος 2009 (2)
  • Ιούνιος 2009 (4)
  • Μάιος 2009 (6)
  • Απρίλιος 2009 (6)
  • Μάρτιος 2009 (8)
  • Φεβρουάριος 2009 (6)
  • Ιανουάριος 2009 (9)
  • Δεκέμβριος 2008 (5)
  • Νοέμβριος 2008 (5)
  • Οκτώβριος 2008 (9)
  • Σεπτέμβριος 2008 (9)
  • Αύγουστος 2008 (7)
  • Ιούλιος 2008 (9)
  • Ιούνιος 2008 (11)
  • Μάιος 2008 (17)
  • Απρίλιος 2008 (31)
  • Μάρτιος 2008 (64)
  • Φεβρουάριος 2008 (56)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ:


"ΘΑ" ...
(5/1/2010 19:33, 27 σχόλια)


CHRISTMAS: Time Of The Ex-
(14/12/2009 19:41, 90 σχόλια)


ΕΓΩ ΓΙΑ ΔΥΟ ...
(23/11/2009 22:01, 0 σχόλια)


THE PANDEMONIUM TOUR, 20/11/2009
(19/11/2009 20:24, 0 σχόλια)


ΕΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ...
(17/11/2009 21:16, 54 σχόλια)


ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ H1N1 ...
(11/11/2009 18:40, 149 σχόλια)


ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ...
(6/11/2009 12:02, 121 σχόλια)


Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ...
(3/11/2009 22:47, 101 σχόλια)


ΟΡΟΘΕΤΙΚΟΣ
(1/12/2009 16:33, 0 σχόλια)


ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ
(29/10/2009 21:44, 68 σχόλια)


ΔΙΑΣΗΜΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ:


Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ!
(15/9/2008 19:25, 390 σχόλια)


ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑ!!!
(12/5/2008 21:00, 347 σχόλια)


ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ 303 ...
(19/1/2009 21:48, 321 σχόλια)


HARD CORE... (Προσοχή ακατάλληλο)
(14/9/2008 13:02, 296 σχόλια)


ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΠΕΤΡΟ ...
(3/10/2008 17:36, 292 σχόλια)


ΚΛΙΚΕΣ ...
(13/10/2008 21:10, 265 σχόλια)


LOST SEASON 5: OFFICIAL TRAILER, UNOFFICIAL...
(19/11/2008 22:40, 232 σχόλια)


ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ QUIZ)
(22/3/2008 19:53, 219 σχόλια)


SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! SPAM! (Αυστηρά ακατάλληλο!...
(3/7/2008 11:59, 217 σχόλια)


7 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ + 1 ΕΞΙΣΩΣΗ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΓΝΩΣΤΟ Χ
(12/9/2008 12:31, 212 σχόλια)

TAGS:

200 alternative bad boys blue batman best of blackmores night blogo-μικροβιο blogo-παιχνίδι blogs blues cartoons chat chris spheeris cinema da vinci ethnic eurovision 2008 extreme for your heart fountain free download gothic rock hans zimmer happy tree friends horror hot house md indiana jones instrumental italo disco latin lost lyrics movies new-age nightwish p1i ericsson pans labyrinth personals peslac pink martini pop quiz rock season 4 sex sleeping sun soundtrack splatter spoilers synthesizer the walkabouts to die for trailer video clip αγάπη ακουστικό quiz αναβολικά ανάσταση ανέκδοτο ανεργία ανθρωπιά αντοχη απεργια απιστία απόκριες αρκάς ασμπέτα αυτοκριτική γαμος γειτονιά γελοιογραφίες γενέθλια γιορτή γονεις γυμναστική διακοπές διασκέδαση διαστροφές διαφήμιση διήγημα δύναμη δώρα εθισμος εθνικη γιορτη ειδησεις ελλάδα ελληναρασ ελληνικη τσοντα ελληνικό έντεχνο εμπρησμός εξώφυλλα δίσκων επάγγελμα επαρχία επικοινωνία επιστήμη επιστημονικη φαντασια επιτραπέζια ερωτας ευχες ζωή ζωή μετά θάνατο ηρωινη θαλασσα θεός θρησκεία θριλλερ ιατρική ιατρικη αμελεια ιστορία καλοκαίρι καλομοιρα καρδιολογια κερατο κινούμενα σχέδια κοσμοιστορικο κρασακι λαϊκισμός λάκης λευκάδα μαγειρική μακεδονικό μασκαρέματα μαυρος πητ μέλλον μητρότητα μοναξια μόρφωση μουσικη μουσικη μου μωρα νανούρισμα ναρκωτικά οι 100 πρώτες οικογένεια οικονομία όνειρα οτε παιδιά παραμύθι παρεα πόλη πολιτική πολιτισμός πρωταπριλιά ρεμπετικο ρουτινα σκέψεις συμβίωση συμφέρον σχέσεις τέχνη τηλεόραση υγεία υποκριτες φάρσες φιλία φωτογραφίες χειμώνας χιόνι χιούμορ χορός χουζουρα χωρισμός ψυχανάλυση Αταξινόμητα

ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΛΟΓΚΑΡΟΥΝ

  • ΒΑΣΙΛΗΣ (Προσοχή_δαγκώνει)
  • ΓΙΩΡΓΟΣ Χ (Φωνή Βοώντος)
  • ΒΙΒΗ (Της τρελλής)
  • ΜΑΓΙΣΣΑ ΚΙΡΚΗ (Και τα γουρούνια της)
  • ΜΑΝΙΑ (Καληνύχτα)
  • ΕΥΗ (Η γλωσσού)
  • ΕΛΕΝΑ (LNA's Cafe)
  • ΝΑΝΤΙΑ (Chez le prof)
  • ΝΑΝΑ (Chaos anatomy)
  • ΜΑΙΡΗ (Τρέλλα στην τρέλλα)
  • ΜΑΛΙΝΑ (Μενεξεδιά)
  • Θ. ΠΕΠΠΑΣ (Blog Th A P)

ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ

  • ΡΟΔΟΥΛΑ (Diamonds are forever)
  • ΓΙΑΝΝΗΣ Δ (Μπλε τετράδιο και μαύρο μολύβι)
  • ΓΙΩΤΑ (Άρωμα γυναίκας)
  • ΓΙΩΤΑ (Πειρατικό)
  • ΓΛΑΥΚΗ (GlaykiDarling's blog)
  • ΣΟΦΙΑ (Κουκουβάγια)
  • ΜΑΝΩΛΗΣ (Βδέλλα 2)
  • ΑΛΚΗΣ (Φωτοτρόπιο)
  • ΦΟΙΒΗ (Blog + O - σφαιρα)
  • ΕΦΗ (Πάντα γελαστή και λυπημένη)

ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΖΩ

  • ΛΥΓΕΡΗ (Στον πηγαιμό για την Ιθάκη)
  • ΠΟΚΟΠΙΚΟΣ (The surgela)
  • ΗΠΙΟΝΗ (Ηπιόνη)
  • VERSAU (Γαλάζια Θεά)
  • ΝΤΑΛΙΑ (Θάλασσά μου;)
  • CATHRIN (Ανήσυχος νους)
  • ΘΩΜΑΣ (Και που'σαι ακόμα)
  • JOHN & THANOS (Ounagki)
  • ΧΑΛΑΖΙΑ (To blog της Μαρίας)
  • ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

  • ΤΑ ΝΕΑ
  • ΤΟ ΒΗΜΑ
  • Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
  • ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
  • ΖΟΥΓΚΛ@

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ LINKS

  • ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
  • ALL ABOUT SOUNDTRACKS
  • NEW SOUNDTRACKS SITE
  • ALL CHARTS
  • TORRENTS SEARCH
  • SKROUTZ.GR
  • ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ
  • VILLAGE CINEMAS

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

  • ΑΣΜΠΕΤΑ (To know us better)

ALTER EGO

  • ΜΑΥΡΟΣ ΠΗΤ (On blogger)
← ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ...   |   ΕΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ... →

ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΤΟΥ H1N1 ...

h1n1fluglobe.jpg

Συνήθως δεν αναπτύσσω εδώ αμιγώς ιατρικά θέματα. Αισθάνομαι όμως την ανάγκη, την επαγγελματική υποχρέωση αν θέλετε, να σας παρουσιάσω ορισμένες απόψεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο αλλά και πιο επίσημα στην ίδια την ιατρική κοινότητα σχετικά με τον διάσημο ιό και τον επικείμενο εμβολιασμό του. Το θέμα είναι ιδιαίτερα λεπτό και σοβαρό και οι περισσότεροι συνάδελφοι, όταν τοποθετούνται δημόσια, διαχωρίζουν καθαρά την ιατρική από την προσωπική τους θέση. Όσο δε πλησιάζει η 16η Νοεμβρίου, η επίσημη δηλαδή μέρα έναρξης εμβολιασμού του ιατρονοσηλευτικού προσωπικού στην Ελλάδα, τόσο αυξάνεται το κλίμα δυσπιστίας, με τη συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων στα νοσοκομεία να τοποθετούνται κατά του εμβολιασμού. Και η σύγχυση άρχισε ήδη τρεις μήνες πριν, με τον προβληματισμό και το διχασμό της ιατρικής κοινότητας στην ιεράρχηση των ομάδων κινδύνου (ποιοι πρέπει να εμβολιαστούν πρώτα), όπως και με το περιβόητο μέτρο που τελικά αποσύρθηκε, το οποίο προέβλεπε πως οι πολίτες θα έπρεπε να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση με την οποία θα βεβαίωναν πως έχουν λάβει γνώση για τυχόν επιπλοκές από τον εμβολιασμό.

Η ασφάλεια του εμβολιασμού είναι το πιο φλέγον θέμα σήμερα, πιο φλέγον και από την ίδια τη γρίπη! Η Ευρωπαϊκή ένωση έδωσε το πράσινο φως για την κυκλοφορία τριών πανδημικών εμβολίων. Το Focetria από τη Νοvartis, το Pandemix από τη Glaxosmithkline και το Celvapan από τη Baxter. (Ας σημειωθεί εδώ, σε παρένθεση, πως στο επόμενο εξάμηνο ο τζίρος των συγκεκριμένων φαρμακευτικών εταιριών προβλέπεται να φτάσει τα δύο δισεκατομμύρια δολάρια). Τα εμβόλια αυτά παρασκευάστηκαν με τεχνολογία που βασίζεται σε αυτή που είχε χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη προηγούμενων εμβολίων, όπως της γρίπης των πτηνών. Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Φαρμάκων βεβαιώνει για την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια των εμβολίων όμως αυτό δεν έχει πείσει πολλούς αξιόλογους συναδέλφους στην Ελλάδα, όπως τον κ.Μπεχράκη ή τον κ.Μουτσόπουλο. Οι ανοσοενισχυντικές ουσίες που περιέχουν και χρησιμεύουν στην επαγωγή ισχυρότερης και αποτελεσματικότερης ανοσίας, παρά τη χρησιμοποίησή τους σε ήδη 40.000.000 δόσεις εμβολίου χωρίς πρόβλημα, εξακολουθούν να φοβίζουν για τη πιθανή μελλοντική πρόκληση της διάσημης πια νευροπάθειας Guillan-Barre. (Προς σημείωση, το εμβόλιο που κυκλοφορεί στις ΗΠΑ δεν περιέχει αυτές τις ουσίες). Πιο συγκεκριμένα, ο παρόν ιός ταυτοποιήθηκε τέλη Απριλίου του 2009. Οι υπάρχουσες μελέτες είναι λίγες συγκριτικά με τις μελέτες που έχουμε για τα παλιά εμβόλια συνεπώς η διάθεση του στην αγορά κρίνεται μάλλον πρόωρη και εσπευσμένη. Αρκετές φορές απαιτούνται έξι μήνες για την παραγωγή ασφαλούς εμβολίου μετά την πρώτη ταυτοποίηση του ιού που είναι υπεύθυνος για μία πανδημία. Και ας μη ξεχνάμε και την τραγική εμπειρία από την άρων άρων κυκλοφορία εμβολίου της γρίπης το 1976, το οποίο αφορούσε μάλιστα συγγενή ιό που έφερε γονίδια γρίπης των χοίρων. Το τότε παραχθέν εμβόλιο που διετέθη μαζικώς για εμβολιασμό, λόγω ανάλογης επιδημίας γρίπης, σύντομα αποσύρθηκε λόγω αυξημένης συχνότητας εμφάνισης Guillan Barre.

Πραγματικά, είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που δημιουργείται τόσο ισχυρό αντιεμβολιαστικό κύμα! Και θεωρώ πως η όλη τροπή ίσως είναι φάουλ της Εθνικής Επιτροπής Πανδημίας που τρέχει πια να μαζέψει τα ασυμμάζευτα μπας και  ελαττώσει την τεράστια δυσπιστία και καχυποψία των γιατρών. Όμως παρά την ενημερωτική καμπάνια που ετοιμάζουν και που ακόμα στο δρόμο είναι, η ζημιά έχει ήδη γίνει! Το βλέπω και στον εαυτό μου που έχω διαβάσει πολυάριθμες συνεντεύξεις "ειδικών" στα έντυπα μέσα, και τελικά, το μόνο που κατάφερα να αποκομίσω είναι σπόροι ανησυχίας και ανασφάλειας. Και αν αυτοί οι σπόροι καταφέρνουν να καλλιεργηθούν σε έναν γιατρό, τι να κάνει και ο κοσμάκης που στέκεται απλός παρατηρητής σε ένα βομβαρδισμό ρήσεων και αντιρρήσεων και περιμένει τον ειδικό να τον οδηγήσει απ'το χεράκι στο σωστό δρόμο...

Το μόνο θετικό είναι πως ευτυχώς για την ώρα, η σημερινή πραγματικότητα δεν προσεγγίζει τα εφιαλτικά σενάρια που περιέγραφαν τρεις μήνες πριν. Το δεύτερο κύμα πανδημίας δεν έχει έρθει ακόμα αλλά και σε όσα κράτη του βορείου ημισφαιρίου επέστρεψε, παραμένει ήπιο. Οι περισσότεροι πια αποδέχονται ότι η θνητότητα της νέας γρίπης (0,3/1000) είναι περίπου ίδια ίσως και χαμηλότερη από αυτή της κλασσικής εποχικής γρίπης (1/1000). Απλά, επειδή η νέα γρίπη είναι πανδημία, θα προσβάλλει περισσότερους άρα και αναλογικά θα σκοτώσει περισσότερους! Αλήθεια όμως, όσο λαϊκισμός και αν ακούγεται αυτό, όταν ουδείς κόπτεται για τα πέντε εκατομμύρια παιδάκια που πεθαίνουν κάθε χρόνο από πείνα, διάρροιες, ελονοσία ή φυματίωση, δεν είναι μαλακία να φλεγόμαστε για μια γαμημένη έστω και πανδημική γρίπη;

who's online

Tags: μαυρος πητ, ιατρική, υγεία, επιστήμη, ελλάδα, σκέψεις

RSS Feed για αυτό το θέμα 149

princessofthedawn

princess 11/11/2009 19:02

Μαλιστα... δηλαδη γριπη ειναι, θα περασει... Εγω παντως δεν ανησυχω γιατρε... Οποιανου του ναι να πνιγεί, ποτε του δεν ποθαινει, λενε στο χωριο μου!

BLO_cathrin_GER

cathrin blogger 11/11/2009 19:06

Χώσε γιατρέ!!!
Άντε και καλησπέρα...

avradim

dimitris 11/11/2009 19:29

μα είναι όνομα κι αυτό για αρρώστεια; Η1Ν1 ;
δε μπορούσαν να το πουν φλούδα ας πούμε (από το flu) ή Αγρίπας ξερωγώ (που έχει το -γριπ μέσα);
να τη συμπαθήσουμε και λίγο...

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 19:34

Είπαμε Βιβή, εσύ λόγω της αλλεργίας σου στο αυγό γλιτώνεις και το δίλλημα του εμβολίου! Smile

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 19:34

Σωστά όλα αυτά που λες Πέτρο και συμφωνώ μαζί σου, όπως επίσης συνυπογράφω και το τελευταίο-τελευταίο σχόλιο στην εγγραφή σου.

Όμως μιας και είσαι γιατρός, και μιας και τα ψάχνεις κιόλας τα πράγματα, για πες μας καταρχήν για το αν το εμβόλιο θα περιέχει τελικά ή όχι thimerosal και επίσης αν θα εμπεριέχει ιχθυέλαια και συγκεκριμένα αν θα περιέχει το λιπώδες οξύ ονόματι squalene... Την επικινδυνότητα του τελευταίου έχουν προσπαθήσει να παρουσιάσουν σαν ..hoax ορισμένοι κατά καιρούς, αλλά ας είναι...

Τέλος, να σου στείλω αν θέλεις, μιας και τα ψάχνεις γενικά τα πράγματα, τον αριθμό της πατέντας του εμβολίου από την BAXTER, την οποία κατοχύρωσε η εν λόγω εταιρεία τον Αύγουστο του ...2008!! Δηλαδή πριν εμφανιστεί ο ιός (ή πριν διαδοθεί όπως λέω εγώ), είχαν πατεντάρει το εμβόλιο... Να σου στείλω ακόμα και όλο το κείμενο της πατέντας του εμβολίου... Α και ανάμεσα στους ..εφευρέτες είναι και ο κύριος Otfried Kistner, διευθυντής του ιολογικού τομέα της BAXTER, που είναι ταυτρόχρονα και σύμβουλος της Π.Ο.Υ......

Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 19:34

Καλησπέρα Κατερίνα!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 19:38

χεχε! Δημήτρη Η1Ν1 είναι η ονοματολογία ιού από τα συστατικά του αιμογλουτίνη (Hemoglutin) και Nευραμινιδάση. Το σύνδρομο που προκαλεί λέγεται απλά γρίπη από τον ιό Η1Ν1 ή συντομογραφικά γρίπη Η1Ν1.
Καλώς ήρθες στον Μαύρο Πητ

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 19:46

... ναι ... ναι... κατάλαβα τις τελευταίες σου σπόντες Γιάννη αλλά απέφυγα όσο μπορούσα τα σενάρια "χρηματολογίας". Δε θέλω να πιστέψω αλλά και ούτε να διαδώσω πως ο Π.Ο.Υ θα μπορούσε να αποφασίσει με βάση τέτοια κριτήρια.

Η ουσία που περιγράφεις είναι συντηρητικό που χρησιμοποιείται στα εμβόλια πολλών χρήσεων (φλακόν για εμβολιασμό πολλών ασθενών) για αποφυγή μικροβιακών τους επιμολύνσεων που θα μπορούσαν δυνητικά να αποβούν μοιραίες κατά τον εμβολιασμό. Γνωρίζω πως η τελική μορφή του εμβολίου θα είναι "ξεπλυμένη" από την ουσία αυτή και θα περιέχονται μόνο ελάχιστες ως αμελητέες ποσότητες σε τέτοια μάλιστα χημική μορφή που θα απομακρύνεται ταχύτατα απ'τον οργανισμό.

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 19:48

Για το λιπώδες οξύ που γράφεις δε γνωρίζω κάτι! Απο Δευτέρα που θα το έχω στα χέρια μου θα σε ενημερώσω

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 19:51

Κάτσε, κάτσε, πόσο αμελητέες μπορεί να είναι οι ποσότητες; Και πόσο ξεπλυμένη θα είναι η τελική μορφή;; Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί να μην έχουμε την ταχεία απομάκρυνση που θα θέλαμε; Και στο κάτω-κάτω γιατί να θέλουμε ταχεία απομάκρυνσή του, ε; Wink Wink
Για να καταλάβω, σε κάποιο ιατρικό journal έστω, δεν έχει καταγραφεί έστω υποτυπωδώς, η τελική μορφή και σύσταση των εμβολίων;

Smile

Μία απάντηση εσύ, άλλες τρεις ερωτήσεις εγώ... Wink

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 19:52

Μα καλά, για το thimerosal δεν έχετε ακούσει τίποτα εσείς στους ιατρικούς κύκλους; Έχει βουήξει ο τόπος και δεν μιλάμε για hoaxes, έτσι;

Smile

peslac

Βασίλης 11/11/2009 19:57

Γιατί δεν ρίχνεις κι ένα κράξιμο σε όλα τα σούργελα που την έχουν δει γιατροί και γράφουν ότι μπούρδα και γιατροσόφι τους κατεβαίνει στα μπλογκ τους; χα χα χα!

Εγώ δεν θα εμβολιαστώ, τελικά. Όσο υπάρχει και η ελάχιστη σκιά αμφιβολίας, δεν ρισκάρω τίποτε. Και στο κάτω κάτω, τόσες πανδημίες μας σέρβιραν τα ΜΜΕ όλα αυτά τα χρόνια και τίποτε δεν έγινε τόσο τραγικά όσο το περιέγραφαν.

freskoulis

Μάνια Σ 11/11/2009 19:57

βεβαια αυτό είναι .. είμαι ΑΛΛΕΡΓΙΚΗ και εγώ στο αυγό!!!!!!!!!!
Για την ώρα κρατώ την τελευταία παράγραφο.
Στο πισω μέρος του μυαλού μου χρησιμη θα μου ήταν και η πληροφορία αν και στον Καναδά όπως και στις ΗΠΑ κυκλοφορεί το ίδιο εμβόλιο γιατρέ μου...
καιιιιι... περιμένω Smile
Σε ευχαριστώ γιατρέ μου για το χεράκι βοηθείας... και ας μην ξεχνάμε ότι οι γιατροί δεν είναι θεοί αλλά άνθρωποι που στα ζητήματα υγείας είναι αρκετά ενημερωμένοι... αλλά η απόφαση πάντα του "ασθενή" Smile
Είπαμε ο "ασθενής" αποφασίζει για τους Θεούς Το σίγουρο είναι πως το "χρήμα" δεν είναι θεός για να τον προσκυνούμε χιχιχιχι

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:02

Δεν ξέρω τα ποσοστά που ρωτάς αγαπητέ μου χημικέ. Υποθετω πως κάπου θα υπάρχει ήδη πατενταρισμένη η χημική συνθεση αλλά και να την έβλεπα δεν είμαι ειδικός για να τη διαβάσω. Ταχεία απομάκρυνση θέλουμε λόγω τοξικότητας της αρχικής ουσίας. Δες εδώ
http://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/SafetyAvailability/VaccineSafety/ucm096228.htm#tox

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:03

Εσύ Βασίλη θα κάνεις ό,τι πει ο γιατρός σου! Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:08

Υποτίθεται Μάνια πως στο θέμα εμβολιασμών θα πρέπει να ακολουθούμε τις συστάσεις του Παγκόσμιου οργανισμού υγείας και των εγχώριων επιτροπών εμβολιασμού. Όμως και οι ίδιοι εμφανίζονται διχασμένοι για το όλο θέμα και είναι αυτονόητο πως αυτός ο διχασμός διαδόθηκε στη μορφή καχυποψίας και δυσπιστίας σε όλους τους υπόλοιπους. Εσύ να κάνεις αυτό που θα σου προτείνει κάποιος γιατρός που εμπιστεύεσαι και όχι αυτό που θα σου πει ο εαυτός σου.

peslac

Βασίλης 11/11/2009 20:13

Σιγά μην ακούσω εσένα, ρε!
Εσύ θέλεις να με βγάλεις από τη μέση για να κληρονομήσεις τη συλλογή από κόμικς! :p

XALAZIA

xalazia Νικολετα 11/11/2009 20:19

Πες τα γιατρε μου.....γιατι στο τελος θα παμε απο ..φοβο...Εγω γιατρε μου την πηρα την αποφαση μου....ΝΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ....Την οικονομικη κριση φοβαμαι που την βλεπω σαν Πανουκλα....ευρουλακι δεν στεριωνει στο πορτοφολι ...Καλο βραδυ γιατρε σε σενα και σολη την παρεα σου..

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:23

Ναι ρε Βασίλη! Ξέρεις τι καλό κωλόχαρτο θα κάνει ο Ντρεντ?

freskoulis

Μάνια Σ 11/11/2009 20:25

Γιατρε ασε τα γιατρουλίστικα γιατί θα σου κάνω έναν όμορφο κύκλο και θα σου πω πως τον ευατό μου θα πρέπει να ακούσω για να εμπιστευτώ το γιατρό που θα ακούσω
Οι γιατροι θέλουν όπλα και συμμάχους....
Είμαι σύμμαχος του γιατρού... καλή δύναμη για να βρείτε τα σωστά σας οπλα Smile Οσο για τον πόλεμο ΚΡΑΤΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ Smile

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 20:25

Ακριβώς Πέτρο.. Για τα τοξικά ίχνη μιλάω κι εγώ... Το είχα διαβάσει αυτό που μου έστειλες από την FDA και να σου πω την αλήθεια μου θυμίζει λίγο την ιστορία του γνωστού σε όλους μας (στα παιδικά χρόνια των παλαιοτέρων από εμάς) ...μερκουροχρώμ!!

Επομένως ένα καλό ερώτημα για έναν γιατρό είναι ακριβώς η ποσότητα των τοξικών ιχνών αυτών στο διανεμόμενο στην Ευρώπη εμβόλιο...

Και κάτι ακόμα, σχετικά με το λιπώδες οξύ που λέμε, γνωστό και ως MF-59, από τη στιγμή που ήδη από τον Ιούνιο του 2008, ερευνητές της BAXTER έλεγαν στο New England Journal of Medicine (http://content.nejm.org/cgi/content/full/358/24/2573 , δες στο Discussion) ότι ουσιαστικά η χρήση προσθετικών δεν είναι σιγουρο αν βελτιώνει την «αντίδραση των αντισωμάτων», τότε τί σκατά το θέλουν τελικά το Sqalene στο εμβόλιο;; Από τη στιγμή κιόλας που είναι και ιδιαίτερα ...ύποπτο;;;

Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:25

Θα ήταν μεγάλη έκπληξη Χαλαζία αν ένας και μόνο έμπαινε εδώ μέσα και δήλωνε πως θα εμβολιαστεί!! Smile Καλησπέρα!

princessofthedawn

princess 11/11/2009 20:27

Εγω εγω!!!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:27

Καλά, πριν έρθει η σειρά σου να εμβολιαστείς Μάνια, ρίξε κάνα τηλέφωνο μπας και είμαι σε θέση να σε κατατοπίσω καλύτερα!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:32

... μήπως με την ουσία αυτή Γιάννη αυξάνεται ανάλογα και η τιμή πώλησης άρα και τα κέρδη απτο εμβόλιο? Τι να σε πω ρε παιδί! Αμφιβάλλω αν θα μπορέσει κανείς να λύσει τις απορίες σου οι οποίες είναι οινόπνευμα στη φωτιά της καχυποψίας

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:35

Βιβή υπάρχουν πολύ πιο αποτελεσματικοί και ανώδυνοι τρόποι αυτοκτονίας! Γιατί να πεθάνεις από ενέσιμο λεύκωμα αυγού? Τουλάχιστον φάτο τηγανητό με μπόλικο ψωμάκι να το φχαριστηθείς! Smile

peslac

Βασίλης 11/11/2009 20:39

Αχαχαχαχα! Βιβή, έχω κάτι αυγά σπίτι, να σου φτιάξω ένα έμπλαστρο;;

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 20:40

Κοίτα, δεν είναι κακό να είναι κανείς καχύποπτος από το να πηγαίνει σαν το πρόβατο, έτσι δεν είναι; Κι όταν για παράδειγμα βλέπω σε καταχώρηση της BIOPHARMA: Biopharmaceutical Products in the U.S. and European Markets, σχετικά με το Prepandrix της Glaxo για τον Η5Ν1 να υπάρχει η επίσημη σήμανση "ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΟΠΛΟ", τί θέλεις να σκεφτώ;
Ορίστε και το link:
http://208.69.231.70/biopharma/full7.lasso?order=485&DB_testHappyD&S=&-token=None&-nothing

Μου αρέσει να είμαι πάντως το σπίρτο και το "σπίρτο" και να απειλώ (στο ελάχιστο βέβαια, μιας και είμαι ο "τελευταίος τροχός της αμάξης") ό,τι ύποπτο μαγειρεύεται και αντιλαμβάνομαι... Smile Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:43

Ξέρεις πόσα links βρήκα με απορίες και διαπιστώσεις που σε οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην αμφισβήτηση? Δες αυτό
http://blogthea.gr/NextStep/eieiuieeu-eyiaoa/65423-aoeou-anuothiaoa-dhio-aecoiyi-adhuiococ-aiaoeineeu-ia-oi-aiaueeei-oco-anssdhco-h1n1.html

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 20:44

Θα πάθεις πλάκα!

YiannisD

Γιάννης Δ. 11/11/2009 20:50

Το είδα Πέτρο. Στοιχεία για τον Ράμσφελντ και τη χρόνια σχέση του με όλα αυτά έχω συλλέξει κι εγώ πριν πολύ καιρό...
Αλλά μου άρεσε πολύ το Νο7 (σαν σύγκριση) που το είχα ξεχάσει!! Smile

Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:00

Είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου!

mennipos

ΑΛΚΗΣ 11/11/2009 21:05

...να εμβολιασθούν πρώτα οι πολιτικοί και με τρόπο που να αποδεικνύεται οτι δέν είναι μούφα το εμβόλιο και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε κι' εμείς......μέχρι τότε θα το παλέψουμε..
...ας πούνε όμως και για τις βλάβες που προκαλούν τα κινητά και που σε λίγο καιρό όταν τα συμπτώματα θα είναι πιά ορατά ...να δούμε τι αιτιάσεις θα βρούν....πολλά τα φράγκα λέμε....
....εμένα μου αρκεί που διάβασα ακόμα μιά εγγραφή ειδικού επι του θέματος ...και τελικά δέν μετανιώνω για τις αποφάσεις που πήραμε οικογενειακώς..
...καλό βράδυ....Smile))

elenastamo

LNA 11/11/2009 21:05

Πάντα ήμουν κατά των εμβολίων (από μικρή με εκνεύριζαν) και έτσι ούτε τώρα έχω δίλημμα.
Άσε που υποτίθεται ότι γλυτώνεις την 1 πιθανότητα να νοσήσεις και αυξάνεις τις πιθανότητες να πεθάνεις από τις παρενέργειες.

giota1

giota1 11/11/2009 21:10

Στις ΗΠΑ δεν εχουν βαλει την ουσια ενισχυσης του ανασοποιητικου γι αυτο μιλανε για εμβολια δυο ταχυτητων υποθετω Το ακουσα στις ειδησεις οτι στην γερμανια δημιουργηθηκε θεμα γι αυτο
με αλλο εμβολιο ο λαος θα εμβολιαζοταν και με αλλο καποιοι αλλοι
Εμενα μου φαινεται υποπτη και αυτη η επιμονη για τον εμβολιασμο δε και καλα καθηστε κατω αλλιως...ενω μιλανε για γριπη με ηπια συμπτωματα και αποδεδειγμενα με λιγοτερους θανατους απο την κοινη γριπη
Κατατοπιστικη η εγγραφη Πετρο καλα εκανες Ο μουσατος επισης ανηκει στο προσωπικο των νοσοκομειων που δεν θα εμβολιαστει...για τους λογους που αναφερονται
Παντως το θεμα του εμβολιου ειμαι σιγουρη οτι θα δωσει μερικες ιδεες για το θριλερ της παρασκευης στον Γιωργο αχαχαχαχχαχ Παλι θανατους θα χουμε...

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:10

Άλκη ένα θα σου πω! Σε κάποια χώρα της Ευρώπης (νομίζω στη Γερμανία) οι πολιτικοί θα εμβολιασθούν με διαφορετικό εμβόλιο από τους υπόλοιπους! ... Τέτοιες μαλακίες κάνουν και άντε εμείς να πιστέψουμε την όποια ασφάλεια ...

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:16

Έλενα αν και έχω διαβάσει άρθρα που αμφισβητούν την χρησιμότητα ακόμα και των κλασσικών παιδικών εμβολίων όπως το MMR (ιλαρά-ερυθρά-παρωτίτιδα), δε θα συμφωνήσω στη γενίκευση! Τα εμβόλια σώζουν ζωές! Τρανταχτό παράδειγμα το εμβόλιο της λύσσας! Στην πράξη εξαφάνισε την πάθηση σε βαθμό που πια δε χρειάζεται καν να το κάνουμε!

elenastamo

LNA 11/11/2009 21:21

Λάθος διατύπωση. Δεν ήθελα να γενικεύσω. Το πάντα κολλούσε στην διαδικασία των εμβολίων (ξέρεις, τα παιδιά συνήθως ουρλιάζουν και αν και δεν ανήκα σε αυτή την κατηγορία, έπρεπε να υποστώ όλο την ψυχολογική φόρτιση).
Σίγουρα όμως, πολλά από τα εμβόλια που αναγκαζόμαστε να κάνουμε σε μικρή ηλικία εγκυμονούν μεγάλους κινδύνους.

elenastamo

LNA 11/11/2009 21:23

Άσχετο, κάτι έχει πάθει η δεξιά στήλη και δείχνει λίγο κάπως τις εγγραφές των φίλων.

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:24

ΌΠως τα λες Γιώτα είναι και με το ανοσοενισχυτικό και με τους πολιτικούς της Γερμανίας! Ήθελα να βάλω ψηφοφορία για το πόσοι θα εμβολιαστούν αλλά ... περιττό. Το αποτέλεσμα είναι φανερό! Πρώτο θέμα στις ειδήσεις θα είναι τη Δευτέρα! Συντριπτική αποχή από τον εμβολιασμό

giota1

giota1 11/11/2009 21:28

εμ! για χαζους μας περνανε?
Απ οτι ξερω βασικος κανονας για να θεωρηθει ενα εμβολιο η καποιο φαρμακο ασφελες πρεπει να προηγειτε μελετη και διοκιμη τουλαχιστον για πεντε χρονια στα εργαστηρια και μετα δινεται η αδεια κυκλοφοριας Εδω γιατι αυτον τον κανονα τον γραψανε στα παλια των υποδηματων τους?

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:30

Δε σου έδιναν γλυφιτζούρι εσένα μετά το εμβόλιο Έλενα? Ήταν το δόλωμα για να το κάνω!! Smile
Και ναι, τα εμβόλια έχουν κινδύνους όπως άλλωστε έχει και η ασπιρίνη ή η παρακεταμόλη (depon).

Μερικές φορές στη sidebar μπερδεύονται τα feed των φίλων Έλενα! Το έχει ξανακάνει και φτιάχνει μετά από λίγο μόνο του! Ένας απ'τους λόγους που αντιγράφω τις εγγραφές σε blog στο blogger είναι ότι έχει πολύ καλύτερο widget για τα feed σας. Από εκεί ουσιαστικά βλέπω τις καινούργιες σας εγγραφές!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 21:36

Βασικά στα πανδημικά εμβόλια Γιώτα χρειάζονται κάνα 6μηνο από την ταυτοποίηση του ιού! Δεν έχει νόημα να δοκιμάσεις αντιγριπικό εμβόλιο μια πενταετία πριν, διότι πολύ απλά δεν ξέρεις ποιος ιός θα σου κάνει την πανδημία. Όμως τώρα το παράκαναν! Ούτε τρεις μήνες δεν έκαναν!

giota1

giota1 11/11/2009 21:44

Στην ουσια δηλ δοκιμαζονται πανω μας ...Κι αν αποδειχθει οτι εχει παρενεργειες αποσυρεται...
Βεβαια τα εμβολια σωζουν ζωες σαφεστατα αλλα καταληγω να αποδεχομαι αυτα που εχουν δοκιμασστει εδω και χρονια οπου οι παρνεργειες ειναι μεν υπαρκτες αλλα στο ελαχιστο και οχι σε ολους

yellow2000rose

Rose yellow 11/11/2009 21:45

Εγώ πάντως εμβόλιο δεν κάνω. και είμαι τώρα άρρωστη με κρύωμα αλλά δεν είναι η καινούργια γρίππη.
Είναι η παλιά.
Γιατί μπορεί ο νέος να είναι ωραίος...αλλά ο παλιός είναι αλλιώς.

σματςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 22:10

Και εκεί θα καταλήξει και όλος ο κόσμος Γιώτα! Στο δρόμο της ασφάλειας! Αν είμαστε στο 0,3/1000 χαλάλι!

Βέβαια τώρα μιλάω ως Πέτρος και όχι ως γιατρός! Το αίσθημα της ευθύνης είναι διαφορετικό! Μερικοί γιατροί υποστηρίζουν πως θα κάνουν το εμβόλιο μόνο κ μόνο για να προστατέψουν τους ασθενείς με τους οποίους θα έρθουν σε επαφή. Είναι λίγο αλτρουιστική σαν ιδέα, όχι όμως απαραίτητα και απορριπτέα ...

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 22:10

Χαχα! Περαστικά Ροδούλα! Smile

avatar

αμαδρυας 11/11/2009 22:19

εγώ Πέτρο μου, γενικά είμαι κατά των φαρμάκων...και σε μένα και στο παιδί μου...προτιμώ να της χτίσω έναν γερό οργανισμό, παρά να την κάνω "χαπάκια"...έτσι, αφού την τρέχω από μικρή στο κολυμβητήριο, κατάφερα να μην αρρωσταίνει εύκολα..για την ακρίβεια, άντε να αρπάξει καμιά τριήμερη ιωσούλα κάθε χειμώνα (όπως τώρα, καλή ώρα...)
σχετικά με τη νέα γρίπη, το σκέφτηκα πολύ...το ρίσκο το θεωρώ μεγάλο...κάθε καραγκιόζης λέει το μακρύ του και το κοντό του...αν δεν εμπιστεύομαι τους γιατρούς στις απλές γριπούλες, δε θα τους εμπιστευτώ ούτε και τώρα...καλύερα να πάρω το ρίσκο εγώ σα μάνα της, παρά να παίξει με τη ζωή της ο κάθε μαλάκας που ίσως έχει συμφέροντα από την τάδε φαρμακευτική εταιρεία!! γιατί μη μου πεις...γράφει φαρμακάκια της εταιρείας ο γιατρούλης, παίρνει και τα δωράκια του από αυτήν, και χέστηκε για το δικό μου το παιδί...το αποφάσισα...η Αννα Μαρία ευτυχώς προβλήματα υγείας δεν έχει, οπότε λογικά δεν ανήκει στις επικίνδυνες ομάδες...ακόμα κι αν αρπάξει τη γρίπη, θέλω να πιστεύω πως θα την περάσει απλά όπως όλες τις άλλες...δεν εμπιστεύομαι κανένα στο θέμα του παιδιού μου!!!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 22:34

Μελίνα, στο θέμα του συγκεκριμένου εμβολίου καταλαβαίνω την όποια αμφισβήτηση ή άρνησή σου! Άλλωστε και εγώ που συνήθως ακολουθώ πιστά τις όποιες κατευθυντήριες οδηγίες, στο συγκεκριμένο θέμα είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός παρά τη σιγουριά του παγκόσμιου οργανισμού υγείας για την όποια ασφάλεια!

Μη γενικεύεις όμως! Αλίμονο αν σε όλα τα ιατρικά θέματα δεν εμπιστεύεσαι κανένα γιατρό και αποφασίζεις εσύ για την υγεία της κόρης σου. Δικαιούσαι να έχεις άποψη, όχι όμως ιατρική άποψη διότι απλά δεν έχεις τη γνώση! Λυπούμαι που η ως τώρα σου εμπειρία με γιατρούς δεν είναι και η καλύτερη (θυμάμαι τα τραβήγματά σου στα νοσοκομεία) και λυπούμαι περισσότερο που θεωρείς όλους τους γιατρούς "γιατρούληδες" που κερδίζουν ταξίδια από τα φαρμακάκια παίζοντας με την υγεία του ασθενούς.

Παπαπα! Τι γιατρούς έχετε στην Κρήτη πια? Smile

avatar

αμαδρυας 11/11/2009 22:42

εεεεεεεεεεεεεεεεε, όχι κι έτσι ρε συ Πέτρο!!! φυσικά και δε γενικεύω, αν και θα είχα κάθε λόγο να το κάνω...αν γενίκευα, δε θα πήγαινα ούτε στο 3μηνο στο γυναικολόγο μου, ούτε στο 6μηνο στον ενδοκρινολόγο μου...απλά στα σοβαρά κι επικίνδυνα θέματα ναι, εμπιστεύομαι γιατρούς, αυτούς που κερδίζουν την εμπιστοσύνη μου ...σε καμία περίπτωση δε θεωρώ όλους τους γιατρούς μαλάκες (εξάλλου εχω εσένα και το φίλο σου τον κάφρο ως παραδείγματα εξαιρέσεων)!!!
για την υγεία της Αννας Μαρίας αποφασίζω μόνο σε τέτοιες περιπτώσεις, εκεί που ούτε εσείς οι ίδιοι δε μπορείτε να μου εξασφαλίσετε σιγουριά...

princessofthedawn

princess 11/11/2009 22:45

Τους ιδιους με την υπολοιπη ελλαδα υποθετω... Λαχεια!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 22:48

Μα γιατί Μελίνα! Θα κάνουμε ιατρικό συμβούλιο με τον κάφρο και θα αποφανθούμε αμέσως για το πρόβλημά σου! χαχχαα! Αλήθεια που χάθηκε ο αλμπάνης? Τσ τσ! Πάλι κάνα φασονοφάρμακο θα γράφει και θα μας πουλά και μούρη!!! χαχαχαχ!

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 22:49

Και όχι τίποτ'αλλο ρε Βιβή, αλλά να... πολλά λαχεία ρε παιδί μου αγοράζεις και εσύ! χαχα!

avatar

amadryas 11/11/2009 22:56

...έτσι για την ιστορία να σου πω την τελευταία μου εμπειρία από γιατρό...χτυπάω το δάχτυλό μου στις 31 ιουλίου, πηγαίνω στο νοσοκομείο...είναι ορθοπεδικός ένας μεγάλος γιατρός, 60άρης...κάνω ακτινογραφία, μου λέει διαστρεμματάκι...τον ρωτάω αν θέλω νάρθηκα ή κάτι άλλο.."τίποτα μου λέει, θα περιμένεις 1-2 βδομαδούλες και θα είναι εντάξει"...
τι μήνα έχουμε τώρα; Νοέμβρη; ναι...και το δάχτυλό μου είναι ολόπρηστο ακόμα και θεόστραβο!!! και μη μου πεις γιατί δεν πήγα σε άλλον ε;;;

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 23:01

Καλά μιλάμε για γιατρούς, όχι για ορθοπεδικούς! χεχε! (χιούμορ των παθολόγων έναντι των χειρουργικών ειδικοτήτων).

Και ψιτ, μήπως πρέπει να το ξαναδεί κάποιος το δάτυλό σου? Αυτό το "ολόπρηστο" δε μου ακούγεται και πολύ καλά! Ειδικά αν σε πονά και είναι και θερμό!

avatar

amadryas 11/11/2009 23:06

μετά από τόσους μήνες να το ξαναδουν; μπα, το πήρα απόφαση, έτσι θα μείνει...δε με πονάει, δεν είναι θερμό, είναι ο παράμεσος στο δεξί χέρι και είναι πρησμένος πάνω στην άρθρωση (έτσι λέγεται;;Wink...καμιά διάγνωση γιατρέ μου; πιο πολύ εμπιστεύομαι εσένα παρά τους νοσοκομειακούς μας....λυγίζει προς τα κάτω, όταν έχω τεντωμένα τα δάχτυλα "πετάει" πιο πάνω από τα υπόλοιπα, και δεν ισιώνει μόνο του!!! άντε, περιμένω διάγνωση!!!! Smile Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 23:14

Μετά από τόσο καιρό ούτως ή άλλως μην περιμένεις και πολλά περιθώρια βελτίωσης, ότι και αν έπαθες! Ελπίζω μόνο να διάγνωσε σωστά την ακτινογραφία ο συνάδελφος.

Ευτυχώς πάντως... θα μπορούσε να ήταν ο μέσος! Smile

avatar

amadryas 11/11/2009 23:16

xexe...ευτυχώς ΔΕΝ είναι Smile Smile κι αφού δε με ενοχλεί στο να παίζω πιάνο, μια χαρά!!!

senninha94

myrto razi 11/11/2009 23:19

Πολύ καλό το άρθρο σου ...αλλά ακόμα καλύτερο το τέλος του ... εδώ καράβια χάνονται και βαρκούλες αρμενίζουν ... να σαι καλά Μαύρε Πητ.

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 23:21

Ε αφού παίζεις και πιάνο , οκ! Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 11/11/2009 23:22

Αυτή ακριβώς είναι η έκφραση Μυρτώ... Σ'ευχαριστώ!
Καλό βράδυ να έχεις!

CrissK

Criss K 12/11/2009 0:12

Καλό βράδυ Πητ και σχετικά με τον εμβολιασμό , ένα έχω να πω... καλά τα κονομίσανε οι φαρμακευτικές και πάλι Smile

lisbon

Ηπιόνη 12/11/2009 1:37

Σήμερα είχα συνάντηση με τον H1N1 κατά πρόσωπο και ομολογώ πως δεν με φόβισε, ήρθε στο χώρο που δουλεύω ένα τρυφερό κορίτσι 14 χρονών για να κάνει εξετάσεις γιατί είχε ήπια συμπτώματα γρίππης. Χαμογελούσε κι έκανε χωρατά όλη την ώρα, της πήραμε αίμα για αναλύσεις και της κάναμε και το Rapid test για τον ιό το οποίο ήταν αρνητικό αλλά καλού κακού στείλαμε και στο Pasteur για να είμαστε ήσυχοι, όταν πήραμε τηλέφωνο για το αποτέλεσμα δεν περιμέναμε ν'ακούσουμε οτι ήταν θετικό για τον H1N1. Η μητέρα της χτυπιόταν "να πάω να την μαζέψω από το σχολείο μην κολλήσει κι άλλα παιδιά". Το παιδί δεν σταμάτησε τις δραστηριότητες του γιατί έχει ήπια συμπτώματα.
Στο δικό μας νοσοκομείο η ενημέρωση του προσωπικού για το εμβόλιο θα γίνει αύριο στο αμφιθέατρο, αλλά κανένας από τους λοιμωξιολόγους μας δεν δείχνει ενθουσιασμό γι αυτό, ο ένας διακηρύσσει όπου σταθεί ότι στην Αμερική το εμβόλιο που κυκλοφορεί είναι διαφορετικό από το δικό μας και πως να πάει στο αμφιθέατρο να πείσει για την ασφάλεια και την αναγκαιότητα του όταν ο ίδιος έχει τις αντιρρήσεις του;
Πολλή φασαρία για μια αμφίβολης εξέλιξης πανδημία για τη χώρα μας όταν άλλες νόσοι ή καταστάσεις έχουν περισσότερα θύματα. Ευτυχώς δεν ζει ο Χίτλερ να μας εμβολιάσει όλους υποχρεωτικά!Τελειώνοντας να σε συγχαρώ για την τόλμη σου να βγεις και να δώσεις τις υποψίες σου!

AlaloumXri

Xri ALalOuM 12/11/2009 1:47

hahaha exei dikio o dimitris...

avatar

Ανώνυμος 12/11/2009 2:11

Πετρο, Καλησπερα ! Επειδη βρισκω πολυ ενδιαφερον την εγγραφη σου , να σε ρωτησω δυο απλα πραγματακια που δεν ξερω. Ολα τα φαρμακα , στην ουσια ειναι " drogs" κατα καποιον τροπο . Η ποιοτητα τους ελεγχεται απο τους γιατρους, εχουν καποιο χημικο εργαστηριο για ελεγχο , τι ακριβως περιεχει ενα φαρμακο , η οτι τους πλασαρουν και τους λενε οτι ειναι , πιστευουν , και το χρησημοποιουνε. Μου κανει μεγαλη εντυπωση , που ολεσ οι μεγαλες εταιρειες φαρμακων , σχεδον ολα τα εργοστασια τους ,παραγωγης φαρμακων , βρισκονται σε χωρες, οπως Ινδια , Κινα , αρρωστιες ολων των ειδων , ο κοσμος πεθαινει στον δρομο , κατι ακουσα πως τα περισσοτερα φαρμακα , εχουν backpulver μεσα , ωστε να μην υπαρχει αμμεση ιαση , και τσουπ , παρνεις το επομενο για καλυτερα , και ετσι κονομαν οι αετονυχηδες . Και συγνωμη αν σε κουρασα .

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 7:13

Καλημέρα Criss! Αυτό είναι το μόνο αναφισβήτητο!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 7:22

Ηπιόνη καλημέρα. Ακόμα και οι ίδιοι οι λοιμωξιολόγοι έχουν διχαστεί στο θέμα της ασφάλειας! Και εμείς το αντιμετωοίζουμε στο νοσοκομείο ιδιαίτερα ψύχραιμα ως και αδιάφορα να σου πω! Χτες ήρθε ολόκληρη ομάδα ποδοσφαίρου με ιογενή συνδρομή. Οι μισοί βγήκαν θετικοί στην ανίχνευση αντιγόνου ινφλουένζας Α (Rapid test) και σήμερα περιμένουμε τα αποτελέσματα της PCR από το pasteur.

Οι κατευθυντήριες γραμμές που δίνονται από όποια ιατρική εταιρία δεν επιβάλλονται ποτέ στο γιατρό. Θα ήταν άστοχο να μεταφέρω απλά τις απόψεις του Π.Ο.Υ όταν και εγώ συγκαταλέγομαι στους καχύποπτους της ασφάλειας του εμβολίου. Άντε να ακούσω κ εγώ τι θα μας πουν στην ενημέρωση, που μάλλον δε θα υπάρξει ποτέ στα ιδιωτικά νοσοκομεία

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 7:23

Ποιος είναι ο Δημήτρης?

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 7:29

Ανώνυμε, μην πιστεύεις σε σενάρια επιστημονικής φαντασίας και θεωρίες συνωμοσίας εκεί που δεν υπάρχουν. Πριν βγει όποιο φάρμακο στην κυκλοφορία περνά από εξαντλητικές φάσεις έρευνας και αξιολόγησης που πιστοποιούν τόσο την αποτελεσματικότητα όσο και την ασφάλειά του! Απλά στο θέμα του εμβολίου λόγω του αναμενόμενου δευτέρου κύματος πανδημίας επισπεύστηκε η δημιουργία και η παραγωγή του γεγγονός που αμφισβήτησε την ασφάλειά του από μεγάλο μέρος της ιατρικής κοινότητας.

avatar

γλαυξ 12/11/2009 9:18

γιατρέ μου από παιδί σιχαινόμουν τα εμβόλια και τις ενέσεις...αππαπαπαπαππα
πάντως σε ένα σχολείο στο Βύρωνα έμαθα πως 90 παιδιά έχουν την απλή γρίπη και 8 την γρίπη των χοίρων!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ νομίζω πως θα ξεκινήσει το νταβαντούρι!με τις εναλλαγες αυτες του καιρού!
Μπονζουρ!

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 9:29

Λοιπόν φιλε Πέτρο:

Α. Εδώ και καιρό τα εμβόλια κατά της γρίπης ΔΕΝ παρασκευάζονται σε αυγό, ούτε σε λεύκωμα αυγού, αλλά με ειδικές μοριακές τεχνικές που εγγυώνται την μαζική παραγωγή τους

Β. Guillen Barre μπορεί να κάνει ΚΑΙ το απλό εμβόλιο γρίπης, χωρίς την ανοσοενισχυτική ουσία, σε ποσοστό 1/100000, όπως και όλες οι ιώσεις...
Γ. Οι εταιρείες θα βγάλουν λεφτά όπως βγάζουν πάντα, ο σοσιαλισμός πέθανε μαζί με την Σοβιετική ένωση εδω και χρόνια.. Το θέμα είναι αν ρισκάρουμε να εχουμε εκατομμύρια αρρώστους, έστω και ήπια, με κλειστες τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, σχολεία
Δ. Η παραγωγή του εμβολίου, έχει ηΔΗ εγκριθει και δοκιμαστεί από την επιτροπή βιοηθικής, γιαττι η τεχνική είναι ίδια με την παραγωγή εμβολίου για το στέλεχος Η1Ν5 (γρίπη πτηνών)
Ε. Εγω το εμβόλιο θα το κάνω, δεν ρισκάρω να αρρωστήσει το παιδί από μένα
ΣΤ. Ολα τα επιχειρήματα κατά του εμβλιασμου με τα μαζικά σπαμ, δεν σουκάνει εντύπωση ότι προέρχονται από γνωστούς ιατροκαραγκιόζηδες που πουλάν από ομοιοπαθητικά μέχρι οξυγόνα;; Προχθές στο ΕΚΕΠΥ πηρ ένας από αυτούς τηλέφωνο να μας απειλήσει γιατί τον κράξαμε!
Ζ. Το εμβόλιο, αν θέλετε να ξέρετε, είναι η ΠΙΟ φθηνή και σίγουρη αγωγή....
Αυτά
Και σαν συμπλήρωμα
http://stefanogiannis.blogspot.com/2009/10/blog-post_02.html

avatar

pokopikos 12/11/2009 10:56

Χαχαχα... Σκεφτομαι τον Aυτια, να το παιζει γιατρος ( και οχι μονο ) να δινει αποψεις με την εγκυροτητα, και με την βαρυτητα που αυτος νομιζει..Και να επικρατει ενα πανδεμονιο. Πιστευω, οτι και αυτο ειναι σημαδια των καιρων, θα περασει και αυτο οπως περασαν και τα αλλα ( ευχομαι ανωδυνα!)

YiannisD

Γιάννης Δ. 12/11/2009 13:27

Καλημέρα! Ένα σύντομο σχόλιο στα εμφατικά παραπάνω σχόλια του Γιώργου:

(Γ) Δεν βλέπω πουθενά κανένα ρίσκο για εκατομμύρια ασθενών... Εξάλλου με ήπια ασθενείς ανθρώπους γιατί να κλείσουν οι τράπεζες κλπ.;; Η γρίππη Η1Ν1 σε ήπια μορφή διαφέρει από μια κλασσική γρίππη; Με γριππιασμένους κάθε χειμώνα ανθρώπους (ακόμα και σε μη ήπια μορφή) δεν κλείνουν ούτε τράπεζες ούτε τίποτα...

(Δ) Το πρόβλημά μου είναι με το "ηθικό" τμήμα της συγκεκριμένης επιτροπής... Όσο για την παραγωγή του εμβολίου, τα είπαμε και παραπάνω: η BAXTER κατέθεσε την πατέντα τον Αύγουστο του 2008. Πότε είπαμε ότι εκδηλώθηκαν τα πρώτα παγκοσμίως κρούσματα;; Πότε;;

(ΣΤ) Σ΄εμένα μέχρι στιγμής δεν έχει φτάσει κανένα spam τόσο καιρό από κανέναν ιατροκαραγκιόζη. Ούτε στους γνωστούς μου που τα συζητάμε... Ας μην ισοπεδώνουμε την άλλη άποψη, χαρακτηρίζοντάς την σαν spam ή hoax...

(Ζ) Αγωγή για ποιο πράγμα;; Ρωτώ συνέχεια τους γνωστούς μου γιατρούς για το "ποιόν" αυτού του ιού και κανείς δεν μιλά καθαρά... Στην παραπάνω εγγραφή και ο Πέτρος μας μιλά για τα εμβόλια.. Για τον ίδιο τον ιό έχει κανένας χειροπιαστή άποψη;; Έχει μελετήσει σχετικά κάποιος γιατρός από εσάς;; Πώς δημιουργήθηκε και γιατί;
Πώς εξαπλώθηκε και γιατί; Σε ποιό εργαστήριο πρωτοεμφανίστηκε και γιατί;; Πού μεταφέρθηκε μετά και σε τί σκευάσματα μέσα και γιατί;; Μόνον εγώ έχω αυτά τα ερωτήματα δηλαδή; Κανέναν άλλον δεν απασχολούν;;
Πώς δηλαδή για άλλα μικρόβια και ασθένειες κυκλοφορεί επίσημα και καθαρά το ιστορικό τους; Εδώ τί;

Για το τέλος θα χρησιμοποιήσω κι εγώ μία φράση από το link που μας δίνει παραπάνω ο Γιώργος:

΄΄όσον αφορά στη χορήγηση του εμβολίου, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, λαμβάνοντας υπόψη την ισορροπία ωφέλειας και βλάβης. Ο ιός της γρίπης Α φαίνεται να είναι πολύ ήπιος και αυτό το γεγονός θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη μας΄΄.

Αυτά προς το παρόν... Smile Smile

AlaloumXri

Xri ALalOuM 12/11/2009 16:11

3os sta sxolia sou .

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 16:42

Γλαύκη, όλη η ομάδα ποδοσφαίρου που εξετάσθηκε χτες στο νοσοκομείο μας, βρέθηκε θετική για H1N1. Δεν έγινε και τίποτα! Πήραν τις άδειές τους να παραμείνουν εσώκλειστοι, αναβλήθηκαν οι αγώνες τους και τελείωσε η υπόθεση! Σιγά τα ωά! Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:00

Γιώργο διαβάσαμε το ίδιο άρθρο? Διότι το ρεζουμέ του δε θα έλεγα ότι ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για τον εμβολιασμό.
Για το Α που γράφεις: δεν ισχύει τουλάχιστον για τα συγκεκριμένα εμβόλια. Το γράφει και το link σου, μπορείς όμως να το διαβάσεις και στις επίσημες αντενδείξεις των δύο σκευασμάτων που θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα. (Pandemix, Focetria)

Για τo B, γνωρίζω πως το Guillan Barre είναι επιπλοκή της ίδιας της γρίπης από οποιονδήτε ιό τύπου Α. Όμως, το ανοσοενισχυντικό αυξάνει την πιθανότητα!

Το Γ: Δε θα με χαλάσει με το που κολλήσω την οποιαδήποτε ίωση να τσιμπήσω μια αναρρωτική άδεια να την περάσω στο κρεββατάκι μου. Λες να στεναχωρηθώ πολύ αν θα χάσει ο εργοδότης μου? Με την άδεια μάλιστα μηδενίζω και τον κίνδυνο να κολλήσω τους ασθενείς μου.
Στο Δ θα συμφωνήσω, όμως αντιγράφω μέσα από το ίδιο πάλι link σου: "Συμπερασματικά, δηλαδή, με τα υπάρχοντα δεδομένα που έχουν προσκομιστεί από τις φαρμακευτικές εταιρείες, τα εμβόλια Pandemrix και Focertia, μετά από θετική γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Φαρμάκων, έλαβαν επίσημη άδεια κυκλοφορίας και χορήγησης για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ πιθανότατα θα ακολουθήσουν ανάλογες εγκρίσεις για τα Celvapan και Daronrix. Τα εγκεκριμένα εμβόλια, όμως, περιέχουν και ενισχυτικές ουσίες που μεγιστοποιούν τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος, οι οποίες δεν έχουν δοκιμαστεί σε βάθος χρόνου για πιθανές παρενέργειες. Είναι πιθανό, επομένως, να χρειάζονται πιο εκτεταμένες κλινικές δοκιμές σε ευρύτερες πληθυσμιακές ομάδες, ώστε να τεκμηριωθεί απόλυτα η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα των εμβολίων αυτών. Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Φαρμάκων, πάντως, αναφέρει ότι θα βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση πάνω στο θέμα της ασφάλειας των εμβολίων, εξετάζοντας καθημερινά τα νέα δεδομένα από τη χορήγηση του εμβολίου σε μεγάλο αριθμό ατόμων και παρεμβαίνοντας αν υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα."
Για το ΣΤ. σου απάντησε ο Γιάννης! Δεν προέρχονται σε καμιά περίπτωση όλα τα αντιεμβολιακά link από κομπογιαννήτες ομοιοπαθητικούς!
Για το Ζ θα συμφωνήσω, όμως θα αναφέρω και εγώ τη ζυγαριά του τι κερδίζω από τον συγκεκριμένο εμβολιασμό και τι δυνητικά μπορώ να χάσω!
Tελειώνοντας θα σου αναφέρω πως αν έρθεις σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, φρόντισε να πάρεις διπλή δόση tamiflu ως προφύλαξη! Είναι και η παχυσαρκία παράγων κινδύνου! Μπουαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 17:02

Και ξανά απαντάω Γιάννη

1. η Γρίππη Η1Ν1 έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ μεγαλύτερη μεταδοτικότητα από την κοινή γρίπη, και ειδικά στις ηλικίες από 20-59. Αν πέρσι νόσησαν 200000 άτομα από την απλή γρίπη στην Ελλάδα, φέτος αναμένεται, σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΕΛΠΝΟ, γύρω στα 2 εκατομύρια

2. Το ξαναλέω: δεν χρειάζονται το εμβόλιο να βγάλουν οι φαρμακάδες εκατομμύρια, ήδη τα βγάζουν από πιο "αθώα" - λέμε τώρα- φάρμακα. Το να συνδέουμε την πατέντα παραγωγής εμβολίου της γρίπης Η1Ν5 τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ του 2008 με εμφάνιση της νέας γρίπης Η1Ν1 τον ΜΑΡΤΙΟ του 2009 μου φέρνει κάτι σε θεωρείες των ΕΛ
3
3

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:03

Και εγώ πιστεύω πως ειναι σημάδια των καιρών Ποκοπίκο! Και μην αναφέρεις τον Αυτιά εδώ μέσα! Έχουμε και κάποιο επίπεδο! χαχα!

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 17:08

3. Τα σπαμ που αναφέρω, έχουν έρθει από αυτή ακριβώς την κατηγορία: είτε από πωλητές ..αέρα, είτε φυκιών και σπιρουλίνας..
Βρείτε μου ΕΝΑΝ σοβαρό επιστήμονα με βιβλιογραφία να μου αποδείξει το αντίθετο
4. Γιάννη και Πέτρο, το λινκ το έβαλα για να αποδείξει κάποιους μύθους για τα εμβόλια. Στη σελιδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας θα δείτε, πέρα από το ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΑ εμφάνισης και τα στοιχεία της νόσου, ότι γράφει ακριβώς τα ίδια για τον ανοσοενισχυτικό παράγοντα.
Πιστεύεις δηλαδή ότι ο WHO θα έδινε εν γνώση του οδηγία για να δηλητηριάσει τον πλανήτη;; Η μήπως είναι οι ΙΔΙΕΣ οδηγίες που ισχύουν για κάθε νέο φάρμακο, στα πλαίσια της φαρμακοεπαγρύπνησης

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:12

Γιάννη δε με απασχολούν καθόλου οι θεωρίες δημιουργίας του ιού! Μου ακούγονται σα σενάρια τύπου "εναλλακτικής λύσης 3". Με καλύπτει απόλυτα η νούμερο 1 άποψη προέλευσής του: Η μετάλλαξη, μείζον χαρακτηριστικό των ιών! Και αν η μετάλλαξη αυτή σημαίνει και μετάδοση στον αέρα τότε παίρνεις μια πανδημία.

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 17:13

5. Κοντέ, οι ίδιες οι εταιρείες πλέον αναφέρουν ότι δεν χρησιμοποιούν για λογους μαζικής παραγωγής αυγά....
6. Καραγκιόζη, ξέρεις ότι στα παιδιά και στους νάνου η δόση του ταμιφλου είναι η μισή, οπότε πάρε το κουβαδάκι και την κούπα σου και πρόσεχε μην κολλήσεις τίποτα εκεί στον παιδικό σταθμό! μουαχαχαχαχαχ

Κλείνοντας εγώ αναφέρω ότι διαφωνώ με το να συμμετέχουμε και οι γιατροί στο κλίμα της αντιεμβολιαστικής φοβίας
Καταντ'αμε γραφικοί σαν τους τύπους που στο Λονδίνο του 1712 αντιδρούσαν στον δαμαλισμο κατά της ευλογιάς με επιχηρείματα ότι όσοι κάνουν το εμβόλιο θα μετατραπούν σε...αγελάδες

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 17:16

Ουφ!
Μετά από τέσσερεις διαλέξεις για τον εμβολιασμό σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συσκέψεις στην Βόρεια Ελλάδα για τον εμβολιασμό, άπειρη βιβλιογραφία για την γρίπη και ενημέρωση απευθείας από το Εθνικό συμβούλιο για την Πανδημία, ξέσπασα!!

Και σόρρυ αν ήμουν επιθετικός, προς όλους, όλοι έχουμε δικαίωμα σε άλλη άποψη..
Και την ανάλογη ευθύνη...
Ωραία εγγραφή ρε Πέτρο πάντως!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:26

Γιώργο, πιστεύω πως το ενδεχόμενο της πανδημίας φόβισε τόσο τους διεθνείς οργανισμούς που έσπευσαν στις παραγγελίες εμβολίων πριν καν εκδόσουν επίσημες συστάσεις ατομικής προστασίας! Στο πέρασμα των μηνών όμως αποδείχτηκε τελικά πως η θνητότητα του H1N1 είναι μικρότερη και από αυτή της εποχικής γρίπης! Οι περισσότεροι την περνούν στο όρθιο! Έλεος! Σιγά τα ωά! Αποκλείεται να μην αισθάνεσαι έστω και ελάχιστη ανασφάλεια με τα συγκεκριμένα εμβόλια!

(Άσχετο αλλά αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος της οικονομικής χασούρας σε περίπτωση ανάκλησης του εμβολιασμού ε?)

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:34

Και θα σε πληροφορήσω Γιώργο πως συνήθως είμαι πειθήνιος στις κατευθυντήριες οδηγίες και αν με ρωτούσες 20 μέρες πριν θα σου υποστήριζα την επίσημη πρόταση του WHO. Όμως ούτε ο Μπεχράκης (πνευμονολόγος) ούτε ο Μουτσόπουλος (παθολόγος/ρευματολόγος) θεωρούνται τσαρλατάνοι στην ιατρική κοινότητα. Μάλιστα ο πρώτος διατύπωσε με ιατρικά και επιδημιολογικά επιχειρήματα πως οι ως τώρα εργασίες σε καμιά περίπτωση δεν πιστοποιούν την ασφάλεια των εν λόγω εμβολίων και όταν πήγε να μιλήσει στην επιτροπή εμβολιασμού, πολύ απλά δεν του δόθηκε καν το βήμα, λόγω ... έλλειψης χρόνου...
Τέλος πάντων! Σε τέτοια θέματα δε μπορούμε όλοι οι γιατροί να έχουμε την ίδια άποψη!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 17:37

.. και όπως είπα Γιώργο... μια χαρά τα σκάτωσε το συμβούλιο πανδημίας. Ούτε τον ιό περιχαράκωσε, ούτε τον πανικό μετρίασε, και τώρα τρέχει να ενημερώσει για την ασφάλεια του εμβολίου μη χέσω! Εδώ διαφωνούν οι ίδιοι λοιμωξιολόγοι -μέλη του συμβουλίου- μεταξύ τους, πιστεύεις ότι θα πείσουν προς μία κατεύθυνση εμάς τους υπόλοιπους?

princessofthedawn

princess 12/11/2009 18:15

Δηλαδη εγω να κανω το εμβολιο, η να τηγανισω αυγα; Αει σιχτιρι με μπερδεψατε....

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 19:03

θα σε πούμε στα σίγουρα από Δευτέρα! Προς το παρόν όχι! Smile

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 19:21

για τον Μπεχράκη, που η μόνη του διαπίστευση είναι ότι ύπηρξε το πιστό σκυλί των Μητσοτάκ...των ακατανόμαστων και τον Μουτσόπουλο, επαφίεμαι να σε ενημερωσω κατ΄ιδίαν, γιατί το μπλογκ είναι ελληνικό και θα μας κλείσουν μέσα. Πάντως επειδή ΞΕΡΩ, αν νομίζεις ότι σήκωσε το χέρι και του αφαιρέσαν τον λόγο, τότε πιστευεις στον Άη Βασίλη, στην Νεραίδα των δοντιών, και στο ότι είσαι 1,90...

οτι τα σκάτωσε το συμβουλιο πανδημιάς, ΗΤΑΝ αναμενόμενο. Αν ήταν εδω ο κος Πέππας, θα σε έλεγε το ρητό του Μπίσμαρκ "Τρεις καθηγητές και η πατρίδα χάθηκε". Με είκοσι από αυτούς, και τα εγώ τους, περίμενες τίποτα καλύτερο..
Και επαναλαμβάνω, ΔΕΝ μιλάω για θνητότητα, αλλά για νοσηρότητα..

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 19:30

νοσηρότητα ή μεταδοτικότητα?

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 19:55

Νοσηρότητα (morbidity). Η νοσηρότητα είναι η συχνότητα, το είδος και τα
ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των νοσημάτων τα οποία επιπολάζουν στο γενικό
πληθυσμό.

Λεξικό 100 Επιδημιολογικών Όρων - Ε. Πετρίδου, Η. Σκαλκίδης, Σ.K. Δικαλιώτη, Α.Ε. Γερμενής, Δ. Τριχόπουλος (Read 1736 times)

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 20:03

Περίφημη φράση του Μπίσμαρκ: "Drei Professoren, Vaterland verloren"

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 20:14

Και Βιβή, να το κάνεις το εμβόλιο...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 20:39

Γιώργο εξ'ορισμού λοιπόν η συχνότητα του H1N1 είναι μεγαλύτερη αφού μιλάμε για ΠΑΝδημία! Προφανώς όμως η συχνότητα δε σχετίζεται και με τη βαρύτητα της κλινικής εικόνας ε? Άρα στην πράξη ερχόμαστε στα ίδια ε? Γιατί να κερδίσουμε την ανοσία ενεργητικά όταν ανώδυνα μπορούμε να την αποκτήσουμε και φυσικά?? Θα μου πεις διότι είσαι στη μάχη πρώτης γραμμής και πρέπει να θωρακίσεις τους πολεμιστές γιατρούς σου, οι οποίοι πρέπει να προφυλάξουν τους ασθενείς τους κλπ κλπ... Και την εποχική γρίπη όμως να είχα πάλι στο σπιτάκι μου θα ανάρρωνα μην μολύνω κανέναν ευπαθή! Γιατί να κάνω τώρα διαφορετικά?

Α και ευχαριστώ για την υπενθύμιση της νοσηρότητας φίλε μου! Θα μπορούσα και εγώ να σου κάνω δώρο έναν Μπαμπινιώτη για την ορθογραφία αλλά δεν το κάνουμε και θέμα! Ο κάθε γιατρός έχει την άποψή του στο θέμα του εμβολιασμού. Και μπορεί να την υποστηρίξει είτε ήπια είτε ερειστικά! Δε χρειάζεται να διαλέγουμε το δεύτερο!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 20:47

Επίσης Γιάννη Δ, Γιώργο και Βιβή δείτε αυτό για το pandemix:

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/D-H1N1%20single%20PDFs/SPC/emea-spc-h832pu17el.pdf

και αυτό για το focetria:

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/focetria/spc/emea-spc-h385el.pdf

princessofthedawn

princess 12/11/2009 20:54

Το pandemix μου ακουγεται λιγακι σαν παλαβος γαλατης... μαλλον θα προτιμησω το focetria, μου κανει πιο γκοθικ... τουλαχιστον αμαπαω, να παω με στυλ! (Παω να δω το λινκ, μη τσακωθειτε μεχρι ναρθω εWink

peslac

Βασίλης 12/11/2009 20:58

Αν είναι να πλακωθείτε κιόλας για το @$#%#εμβόλιο, καλύτερα να κολλήσετε και οι δυο τη γρίπη και να μη μπορείτε να πληκτρολογήσετε για μια βδομάδα...
Το κάνουμε, δεν το κάνουμε το εμβόλιο, εσείς τι θα κερδίσετε ή τι θα χάσετε;;; Τίποτα! Οπότε, ΣΚΑΣΤΕ και μην τρώγεστε σαν τα σκυλιά!!!

Αχχχχ.... Επιβλήθηκα!

peslac

Βασίλης 12/11/2009 21:00

Κι αν είναι να πλακωθείτε, ελάτε στο μπλογκ μου, που μου την έπεσε καινούργιος ηλίθιος, για θέμα που έγραψα δυο χρόνια πριν! (και υποψιάζομαι ότι είναι ένας μπαγλαμάς που μου είχε στείλει και mail όπου με έβριζε για το ίδιο!)

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 21:02

Δεν τσακωνόμαστε! Απλά υποστηρίζουμε λίγο πιο έντονα τις απόψεις μας! Σε λίγο θα μας βγάλουν και σε παράθυρα!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 21:04

Αχ έρχομαι να δω! Έχουμε τόσο καιρό να μπλεχτούμε σε ωραίο καβγά που αρπαζόμαστε μεταξύ μας! Που'σαι ρε μαρμότα το κέρατό μου!

peslac

Βασίλης 12/11/2009 21:04

Ναι, τρομάρα σας! Ένα παράθυρο βικτωριανό για να χωράει ο άλλος και ένα πορτάκι σκύλου για να εμφανίζεσαι εσύ!!!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 21:09

Βρε αει στο διάγαλο! Το'φερες από δω, το'φερες από εκεί, δεν άντεξες!

kiriakita

magissa kirki 12/11/2009 21:12

Προτιμώ να χορέψω το χορό του Ζαλόγγου παρά του Η1Ν1 (μα όνομα είναι αυτό ή λεωφορειακή γραμμή Πλ. Βάθης-Ζοφριά;!). Δεν ξέρω έχω τρομάξει λίγο μ αυτά που ακούω και δεν θέλω να το ρισκάρω. Το πολύ πολύ να με φάτε στο φούρνο με πατάτες!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 21:14

Ρε Κίρκη ... κάνω δίαιτα... αποφεύγω το χοιρινό! Μπουαχαχαχαχχχαχ!

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 22:17

Θα έλεγα κάτι για το παράθυρο, αλλά με πρόλαβε ο άλλος μουαχαχαχαχ!

Οσο για τον Μπαμπινιώτη μπαμπουίνε, ανακάλυψες ένα ακόμα ΜΕΓΑΛΟ βιβλίο που χρησιμοποιείς για να φτάνεις τον πάγκο της κουζίνας όπου χλαπακιάζεις κρυφά.....

Ε όχι και ερειστικός ρε! Μπορεί να είμαι γκέη αλλά όχι και ερειστικός!!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 22:40

Τουλάχιστον εγώ χλαπακιάζω φανερά! Όχι κρυφά απ'τη Μαρία! Κρετίνε! Όχι τίποτα άλλο, αναρωτιέται η κακομοίρα τι μεταβολισμό έχεις πια και δε λες να πέσεις κάτω απτα 150! Όσο για την ομολογία σου, ουδείς τέλειος!

(*Και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, είναι φοβερή αυτή η ρύθμιση του pathfinder στη διαχείριση σχολίων! Μπουχαχαχχααχαχχαχαχα!)

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 22:50

Τι να σε πω ρε αποδεδειγμένα κοντέ πισογλέντη;

Δε πας να τα φτιάξεις με τα νανάκια του κήπου;;

Μουαχαχαχασ

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 22:56

Ποια? Αυτά που ονειρεύεσαι όταν κοιμάσαι? Ουρτ!!!! ΠΟυ μου έμπλεξες τον αριθμό των εγγραφών σου με τα κιλά σου!

Θεε μου! Θα βλέπουν συνάδελφοι αυτά τα σχόλια σε τέτοια εγγραφή και θα χάσουν πάσα ιδέα για το ποιόν μου! Smile Smile Smile

Ψιτ, όποιοι τα διαβάζετε αυτά, μην πιστεύετε τίποτα! Smile Smile Smile Πρέπει να μας γνωρίσετε από κοντά για να καταλάβετε το status της παρέας! (λέμε τώρα! Smile)

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 22:59

όπως καταλάβατε όσοι μας διαβάζετε το επίπεδο της παρέας συνάδει με το ύψος του Πέτρου...

γνωστού και ως μακρινού απόγονου του Σμήγκολ

peslac

Βασίλης 12/11/2009 23:02

Θα μας διαβάζει και η κρυφή σου θαυμάστρια και τι θα σκέφτεται η λιμασμένη... χα χα χα!
Μ' αρέσει να σε αναγκάζω να σβήνεις σχόλια!

princessofthedawn

princess 12/11/2009 23:04

Παρακαλω προσοχη που πατατε, το επιπεδο της παρεας ειναι ευαισθητο...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:06

Βασίλη μην εισαι μισογύνης! Δε μπορώ πια να σε δικαιολογώ συνέχεια στα mail! Πώς τα καταφέρνεις και κάνεις πια εχθρούς μέσα από το δικό μου blog και όχι απ'το δικό σου, ακόμα δε μπορώ να το καταλάβω!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:09

Και κάφρε, όποιοι με γνωρίζουν από κοντά έχουν να πουν για τη κορμοστασιά μου! Κάνα πεντάρι κιλά ακόμα να χάσω σε συνδυασμό με τον περτικαλί καναπέ και πάει η Μαρία σου! Μπουαχαχαχαχα! (Ωωωχ ως εδώ μου ήρθε η παντόφλα της!)

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:10

Αμα είναι λιμασμένη, να ξαναφέρουμε τον Παλούκα, το Μπουρί και τον Μπήχτη, μαζί με την κάμερα και τα φώτα της Βιβής...

peslac

Βασίλης 12/11/2009 23:10

Ποιος σου είπε ότι θέλω να με διακιολογείς στην κάθε παντρεμένη καρακαλτάκα που ψάχνεται μέσω mail;
Είχα μια σκασίλα για τη γνώμη τους!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:10

Αυτό δεν είναι επίπεδο Βιβή. Υπέδαφος είναι! Smile

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:11

Για την κορμοστασιά σου έχουν να μιλήσουν τα μπουγατσάδικα της Σαλονίκης..
Κάτι αόρατο, κάτω από 1,50 με σκεμπέ που σερνόταν εξαφάνισε της προμήθειες μια εβδομάδας...

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:13

Αν συνεχίσουμε και μπει μεσα η λατρεμένη κούπα, θα φτάσουμε μέχρι τα λαγούμια των Νάνων, Σμήγκολ και Βιβή...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:13

Παπαπαπα! Ξεσκίστηκε για τα καλά η εγγραφή! Ρε σεις παρτούζα με τον H1N1 θα κάνουμε??? Έλεος!

princessofthedawn

princess 12/11/2009 23:16

Συνεχιστε συνεχιστε, μπορει να βρουμε πετρελαιο, χειμωνας ειναι, θα μας χρειαστει! (να μην παγωσουνε κι οι σταρ στα γυρισματα!)

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:18

Το καλό με τον Πέτρο είναι ότι έχει προστασία από τον ιο: και να βήξεις μπροστά του, από πάνω περνάν τα σταγονίδια ...

Αλίμονο σε μας Βιβή...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:22

Μπορώ να κρυφτώ απο πίσω σου Γιώργο επίσης! Τώρα που το σκέφτομαι, ολόκληρο φορτηγό θα μπορούσε να κρυφτεί από πίσω σου! Τα σταγονίδια θα έβρισκαν συνέχεια κοιλιά! Η καλύτερη προστασία!

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:24

Αχ μικρέ ΕσσΠέτρο Μπάγκινς...

Όσο και να προσπαθείς, πάντα θα έχω το πάνω χέρι..
Κάτι που δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολο, Dr Brokeback...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:35

Τι πάνω ηλίθιε! Φύγαμε και απ΄το υπέδαφος! ... βρήκαμε ήδη πετρέλαιο! Βιβή έλα! Smile

Ουφφ νύσταξα! Πάω λίγο και στην εγγραφή του Βασίλη μπας και με πάρει ο ύπνος! Άιντε καλό βράδυ! Smile

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:36

αντε μικρό χόμπιτ, καλό βράδυ τότε...

peslac

Βασίλης 12/11/2009 23:38

Καραγκιόζη!! χα χα χα

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:39

Ουρτ!

princessofthedawn

princess 12/11/2009 23:41

Θεε μου, που φτασαμε; Αρχισα να βλεπω κινεζους...

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:43

Βγήκαμε στην απέναντι?

flyind

Γιώργος Χ 12/11/2009 23:45

Δεν είναι η Κίνα!

Πειραία φτάσαμε, στο λιμάνι...

princessofthedawn

princess 12/11/2009 23:48

Πετρο βγηκαμε στην απεναντι, και ξαναγυρισαμε εδω!

petros_cool

Μαύρος Πητ 12/11/2009 23:50

Μου 'ρθε ένας ίλιγγος μ'αυτά τα ταξίδια

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 17:01

Πωπωπωωωωω.... Τους βάρεσε ο Η1Ν1 στο κεφάλι μου φαίνεται... Την κάναν την εγγραφή ...γριππιασμένη!! Wink

Smile

Κι ήθελα να σχολιάσω κάτι πραγματάκια παραπάνω, σε αυτά που έλεγε ο Γιώργος, αλλά τώρα και μετά από όλα αυτά τα σχόλια που διάβασα στη συνέχεια, μου ..πέρασε!!! Wink Wink

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 18:29

Παρ' όλα αυτά δεν μπορώ να μην παραθέσω και αυτό εδώ:

WARSAW, Poland Polish Prime Minister Donald Tusk says his government won't buy vaccines for swine flu that have not been properly tested or from producers who won't take responsibility for possible side effects.
Tusk told reporters Friday that vaccine producers were pressuring governments to buy, but were also demanding that all responsibility and compensation for possible side effects should fall upon the governments purchasing the medicine.
He stressed that the few dozen swine cases in Poland have been mild and no deaths have been reported.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&;code=20091109&articleId=15990

Δηλαδή:
Η Πολωνία αρνειται να παραλάβει τα εμβόλια, σύμφωνα με επίσημη δήλωση του πρωθυπουργού της «γιατί δεν έχουν δοκιμαστεί επαρκώς, οι εταιρείες παραγωγής ζητούν από την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες για τις παρενέργειες τους και επειδή τα κρούσματα της γρίπης είναι όλα ήπιας μορφής»...

Εμείς εδώ στην Ελλάδα που είμαστε και γαλαντόμοι και xlarge και μας τρέχουν κι από τα μπατζάκια, όχι μόνον πήραμε για όλον τον πληθυσμό εμβόλια αλλά τα προπληρώσαμε κιόλας (γιατί αλλιώς δεν γινότανε).... Διότι εκτός από γαλαντόμοι και xlarge, είμαστε και κολλαούζοι πώς να το κάνουμε... Wink

petros_cool

Μαύρος Πητ 13/11/2009 18:58

Εεε ξεφύγαμε λίγο ως πολύ! Τέλος πάντων! Ελπίζω να σε βοήθησαν τα links σε παραπάνω μου σχόλιο σχετικά με τις συστάσεις των εμβολίων!

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 19:08

Ναι, μια χαρά ήταν τα links... Τα αποθήκευσα κιόλας τα pdf... Thanks! Smile

Προς το παρόν, εγώ περνώ "στο πόδι" -όπως κάθε χρόνο σχεδόν- μία ..κλασσική γρίππη (όπου με κράτησε μόνο ένα απόγευμα κλινήρη, τόσο κατάφερε!) τις τελευταίες μέρες... Smile

(γκουχ!)

Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 13/11/2009 19:10

Εγώ πάλι έχω τη διαίσθηση πως την έχω ήδη περάσει!

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 19:16

Χμμμμ.... Πιο πιθανό μου φαίνεται να σε προσπέρασε και να μην σε είδε!!! Wink

Ενώ π.χ. στην περίπτωση του Γιώργου, θα κατασκήνωνε κανονικά, δεν θα μπορούσε να μην τον δει!! Wink

Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 13/11/2009 19:37

Εσύ που είσαι? Κάπου στο ενδιάμεσο?

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 20:28

Πάντα! Πάντα!! Στη μέση, στη χρυσή τομή αλλά και στο γεγονός ότι αρρώστησαν (με απλή γρίππη) και όλοι οι γύρω μου τον τελευταίο καιρό... Wink

YiannisD

Γιάννης Δ. 13/11/2009 20:29

Ε, εντάξει, σχεδόν όλοι... μην υπερβάλλω κιόλας... Wink

petros_cool

Μαύρος Πητ 14/11/2009 0:00

Είναι και το αναμενόμενο!

igeri

ΛΥΓΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 14/11/2009 12:03

Την όφειλες αυτή την ενημέρωση ,Γιατρέ, στους πολυπληθείς αναγνώστες σου.
Να μην σου πω ότι στην είχα στημένη να σε προκαλέσω να πάρεις θέση...
Το θέμα σχεδόν εξαντλήθηκε μέσα από τις παρεμβάσεις των αναγνωστών και τους διαλόγους που είχες μαζί τους.
Βλέπεις όμως μέχρι ποίου σημείου η εμπιστοσύνη του κόσμου έχει κλονιστεί στις ¨Αρχές"
ώστε να δυσπιστεί ακόμη και στα παραγγέλματα της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας;
Δεν είναι όμως παρήγορο αυτή η αφύπνιση του απλού πολίτη να περνάει από κόσκινο πλέον τις σκοπιμότητες ενεργειών των οποίων γίνεται αποδέκτης; Βέβαια εδώ πρόκειται για την Υγεία και έχει σοβαρό κόστος η απόφαση να δεχτούμε η ν' απορρίψουμε την μία ή άλλη άποψη.
Εγώ πάντως έκανα το παλιό που δεν είχα όμως κάνει ποτέ μου.! Βλέπεις η θεωρία του&
« Ωραίος είναι ο νέος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς» επεκράτησε στην συνείδησή μου.
http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com
http://ligery.pblogs.gr

petros_cool

Μαύρος Πητ 14/11/2009 13:07

Καλημέρα Λυγερή! Και εγώ στην παλιά λύση κατέφυγα! Άσε που νομίζω πως ήδη έχω περάσει την H1N1 γρίπη με τόσους θετικούς που εξέτασα!!

e_vet

Εύη 15/11/2009 23:58

Εδω ισχύει αυτο που λένε τωρα που μπηκαμε στο χορο θα χορέψουμε;;
:-p

petros_cool

Μαύρος Πητ 16/11/2009 15:54

Χορεύουμε ήδη!

YiannisD

Γιάννης Δ. 17/11/2009 19:12

Χοχοχο!!!
Για διαβάστε εδώ:
(όχι τόσο εσύ, που ούτως ή άλλως είχες εκφράσει αμφιβολίες, αλλά ο Γιώργος περισσότερο)

http://www.pnas.org/content/early/2009/11/13/0911580106.full.pdf

"Pre-existing immunity against swine-origin H1N1 influenza viruses in the general human population"
Δημοσιευμένη μελέτη στο έγκυρο PNAS (Proceedings of the National Academy of Sciences USA) εδώ και πλέον ένα μήνα... Smile Smile

petros_cool

Μαύρος Πητ 17/11/2009 21:18

Μερικοί Γιάννη αμφισβητούν ακόμα και τον όρο "πανδημία" ...

eroessa

ΕΡΟΕΣΣΑ 20/11/2009 0:57

ΠΕΤΡΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ...ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ...ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΙΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΑΤΤΩΘΕΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ...
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...!

petros_cool

Μαύρος Πητ 21/11/2009 13:14

Δε νομίζω πως το όλο θέμα είναι αμιγώς ιατρικό Μαίρη! Άλλωστε οι κατευθυντήριες οδηγίες προτείνουν! Δεν επιβάλλουν!

Αποστολή ως ανώνυμος

Δέν επιτρέπεται η χρήση HTML tags για τα σχόλια αυτού του blog


Powered by Pathfinder blogs | Θέματα RSS 2.0 | Σχόλια RSS 2.0

dummy